Liikelahjat – sinapista on moneksi

Etsitkö mieleenpainuvaa, erilaista ja käytännönläheistä lahjaa asiakkaillesi ja yhteistyökumppaneillesi? Lahja joka otetaan varmasti käyttöön ja muistuttaa lahjan saajaa pitkään jääkaapissa mukavasta kohtaamisestanne! Sinappimme sopivat erinomaisesti maustamaan erilaisia ruokia, sekä tietenkin perinteisesti makkaran ja kinkun kaveriksi. Sinappi sopii jokaiseen kotiin, mökille, illanistujaisiin ja ruoanlaittajien ystäville. Sinappi on sielultaan lämmin, välittävä, kotoisa ja turvallinen tuote. Sinappi herättää keskustelua ja tuo hymyn huulille. Sinappi on positiivisuutta ja iloa! Laitetaan suut sinapille!

Matin Mainio -sinappia on neljää eri makua

Perinteinen, valkosipuli, chili ja konjakki. Kaikki ovat voimakasaromisia, laktoosittomia, gluteenittomia ja säilöntäaineettomia. Sinapit ovat puhtaista raaka-aineista valmistettuja ja pullot kantavat Avainlippu-merkkiä. Pulloissa on turvasinettikorkki, joka varmistaa tuotteen turvallisen ja puhtaan kuljetuksen tehtaalta eteenpäin. Sinapit lähtevät tehtaalta aina tuoreena. Säilyvyysaika on 1 vuosi. Kaikkia sinappimakuja on saatavilla yrityksellesi räätälöidyllä ulkoasulla. Kesän 2021 uutuutena tarjoamme myös Matin Mainio -ketsuppia asiakkaan omalla ilmeellä.

Ota yhteyttä ja kysy lisää!

Sinapista sanottua

Finjector

Olemme lähettäneet sinappia asiakaslahjoina tilausten mukana ympäri maapalloa. Vastaanotto on ollut niin innostunutta että jotkut ovat halunneet ostaa myös pelkkää sinappia. Chilisinapissa on kivasti voimaa ja tuote sopii hyvin myymiimme tuotteisiin; yleensä niillä yritetään lisätä voimaa. Finjectorin Voima-sinappi on jo lähes legenda. Sitä tullaan ihan varta vasten hakemaan varaosatiskiltämme ja varikolta jos olemme tapahtumassa paikalla.

-Marko-

Scason/Kumho

Itse olen Kumho- messusinappeja teettänyt vuodesta 2009 alkaen. On joku vuosi tainnut väliinkin jäädä ja siitä on ”noottia” messuilla tullut. Sitä Kumho-sinappia kun ei mistään muualta saa, vaikka on monet sinapit ostettu ja maisteltu. On sitä hämmästyneitäkin ilmeitä nähty, ” MITÄ, SINAPPIA”. Iloksihan se nopeasti on muuttunut. Ollut kyllä erittäin hyvä ja toimiva asiakaslahja ja mikä parasta, menee käyttöön. Eikä voi unohtaa mainosarvoa, sillä sinappipullo ja siinä oleva Kumho-mainos nököttää jääkaapin ovessa just niin kauan kuin sinappia riittää. Joulun aikoihin asiakkaita on muistettu eri näköisin lahjoin ja useasti se Joulusinappikin on mukana ollut. Voitaisiin puhua jo perinteestä ja sitä osataan odottaa. Ja jollei Kumho –sinappia jouluna saa, menee kinkunsyönti pilalle. Tämä asiakkaitten kertomana. Kiitos Minnalle ja Markolle hyvästä yhteistyöstä ja palvelusta. Toimitukset ovat nopeallakin aikataululla toimineet hienosti.

-Jyrki-

Vehmaan Apteekki

Lahjasinappi on tosiaan saanut monelle ihmiselle hymyn huulille! Se on ollut meidän asiakkaille sellainen lahja, että varovasti jo lokakuussa kyselevät saakohan tänäkin vuonna sinappia? Perinne siitä jo on tullutkin, mitä ei voi lopettaa. Eräskin vanhempi naisihminen tuli tammikuussa viime vuonna hakemaan toisenkin pullon, mutta sanoi toki heti, että haluaa maksaa, kun jo kerran yhden ilmaisen sai. Sinapit olivat meillä jo loppu, mutta yhdessä katsottiin netistä, millaisissa pulloissa sitä kaupassa myydään, joten hän sai sinappinsa. Palautetta on tullut innovatiivisuudesta ja lahjan käyttökelpoisuudesta, ei kuulemma mistään ole ennen sinappia saanut, ja makuhan on koko ajan saanut kehuja.

-Jaana-

AD-korjaamot

AD-Autokorjaamot antoivat kesä- ja joululahjoina asiakkailleen omalla logolla brändättyä sinappia. Palaute oli asiakkailta pelkästään positiivista ja korjaamot saivat yllättyneitä kommentteja: ”Kerrankin jotain erilaista, ”Tämä tuli just tarpeeseen”. Suurin osa kiitteli ja tuli hyvälle tuulelle. Muutama sanoi, että seuraavaksi sitten makkarat lahjaksi. Sinapin makua kehuttiin. Yks asiakas tuli muuten vaan käymään ja kysyi saako sinappia, vaikka ei nyt huollon aika olekaan, annoin purkin.

-Juhani & Marko-

Rendez-Vous

Rendez-Vous halusi julkaista jotain erilaista ja hieman muista bändeistä poikkeavaa. Kun nykypäivänä julkaistaan musiikkikin yleensä digitaalisena, bändi halusi jotain konkreettista. Tpaidat ja muu merchandise-krääsä on kaikilta saatavilla joten idea omasta sinapista heräsi. Yhteistyö Matin Mainion kanssa käynnistyi luontevasti ja kaikki kävi luomisvaiheesta valmiiseen tuotteeseen todella ketterästi. Näin Suomen ensimmäinen bändisinappi oli syntynyt. Parasta oli kuitenkin chilisinapin maku, jota on kiitelty hyvin paljon.

-Juffi-

Rendez-Vous -fanien kertomaa:

Just sopivaa mun makuun. Ensin maistuu sopivasti ja sitten tulee viiveel tulinen potku. Kimmo 32, Turku

Meillä äijät vetää tätä vauhdilla. Poika tursottaa kurkun päälle. Pistän ite jauhelihakastikkeen joukkoon ku antaa hyvän maun. Tiina 55, Turku

Helevetti että on hyvvää sinappia! Pulli 50, Paltaniemi

Meillä tätä menee poikien takia paljon. Aina huikkaavat että lisää tarvis tuoda ku tää loppuu. On sopivan tulista heidän makuun. Tuire 45, Turku

Helppo tilata

Sinapin ja ketsupin tilaaminen on helppoa. Ilmoitat vain tuotevaihtoehdon, toiveesi ulkoasusta ja toimitat logon/kuvamateriaalit, me hoidamme kaiken muun. Hinnoittelu on selkeää: mitä enemmän tilaat, sitä halvemmalla saat. Hinnat välillä 1,80€ – 4,50€ per pullo (+alv. 14%). Hintaan sisältyy etiketin suunnittelu. Minimitilausmäärä on 120 pulloa.

Ota yhteyttä ja kysy lisää!

Olemme lähettäneet sinappia asiakaslahjoina tilausten mukana ympäri maapalloa. Vastaanotto on ollut niin innostunutta että jotkut ovat halunneet ostaa myös pelkkää sinappia.

-Marko-, Finjector

Itse olen Kumho- messusinappeja teettänyt vuodesta 2009 alkaen. On joku vuosi tainnut väliinkin jäädä ja siitä on ”noottia” messuilla tullut. Sitä Kumho-sinappia kun ei mistään muualta saa, vaikka on monet sinapit ostettu ja maisteltu.

-Jyrki-, Scason/Kumho

Apteekin lahjasinappi on tosiaan saanut monelle ihmiselle hymyn huulille! Se on ollut meidän asiakkaille sellainen lahja, että varovasti jo lokakuussa kyselevät saakohan tänäkin vuonna sinappia?

-Jaana-, Vehmaan Apteekki

AD-Autokorjaamot antoivat kesä- ja joululahjoina asiakkailleen omalla logolla brändättyä sinappia. Palaute oli asiakkailta pelkästään positiivista ja korjaamot saivat yllättyneitä kommentteja.

-Juhani & Marko-, AD-korjaamot

Rendez-Vous halusi julkaista jotain erilaista ja hieman muista bändeistä poikkeavaa. Kun nykypäivänä julkaistaan musiikkikin yleensä digitaalisena, bändi halusi jotain konkreettista.

-Juffi-, Rendez-Vous